Lördag

Godmorgon!
Jag och Dawid gick inte och la oss förns vid halv 3, haha helt sjukt, ingen av oss kunde sluta prata. Och det var inte precis ett normalt samtalsämne vi var inne på. Men sånt gillar vi, haha! Vaknade runt halv 11 och sen har vi bara legat och degat tills ungefär nu. Dawid blev hämtad för kanske 5 minuter sen av sin pappa. Då fick Nicole träffa Bowie och hon var helt överlycklig. När dom skulle åka hem så satte hon sig vid dörren och grät, haha så söt. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen klä på mig. Ska åka till Sollentuna centrum & Vällingby centrum för att kolla i massa affärer, har aldrig varit där förut så det är kul med lite nytt!
Nu måste jag fixa mig. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0