Lazerdoom och tjejmiddag

Nu är jag hemma hos Amanda. Lazerdoomen var hur kul som helst! Mitt lag kom tvåa, även fast jag tycker att vi förtjänade att vinna. Efter spelet så gick vi till restaurangen King Tan och käkade mongolisk och kina buffé, huur gott som helst. Efterrätten kom helt klart på första plats av alla rätter, glass med friterad banan, YUMMIE! Sen kom Brallan, Ekman, Jossan och Kim med bilen så släppte vi av Ekman vid Ego och sen åkte vi till skogskyrkogården, in till kyrkogården och jag höll på att skita på mig av rädsla. Helt kolsvart och jag hatar kyrkogårdar, så det var inte kul alls där inne. Och att Kim tryckte ner Jossans fönster blev droppen, var nära på att börja gråta av rädsla. Så åkte vi ut därifrån, dom släppte av mig vid tunnelbanan och nu e jag hemma hos Amanda på söder. Ska när som helst klä på mig kläder och sen blir det tjejmiddag. Myys. Får se vad som händer efteråt. Aja hörs imorgon! Hoppas alla har en bra lördag. Peace and love

 

















Kommentarer
Postat av: Malin

Lägger in några på fb, hoppas det är lungan ;)

2009-11-15 @ 23:19:39
Postat av: Erica

haha det är lugnt tolvan :D

2009-11-16 @ 15:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0