Kodord? hahaha

Anonym om Fredag och träningsvärk:
sluta skriv om ert gos alla fattar vad du menar
IP: 193.183.253.33

Hahahaha det här är det roligaste jag sett i den här bloggen. Asså helt allvarligt, skämtar du med mig? När jag skriver att jag och min pojkvän gosar, så gosar vi. Gosar betyder då alltså att vi MYSER vilket då är att vi håller om varandra, skedar, håller hand och är allmänt mysiga. Så ja när jag skriver att vi gosar så borde alla normala och inte efterblivna människor fatta att vi bara gosar. Det är inte så att jag använder "gosar" som ett jävla kodord för sex. Herregud, min släkt läser den här bloggen så varför i hela världen skulle jag ens nämna något om att vi har sex eller inte? Oavsett om jag bara skulle ha 1 läsare så skulle jag aldrig ens nämna något om sex överhuvudtaget för det är bara något mellan mig och min pojkvän, ingen annan. Haha asså att du ens kommenterar något så mobbat som det där. Haha herregud, sluta läs och sluta kommentera min blogg är du gullig. Du smutsar bara ner den, avundsjuka människa. Sluta stalka sönder med att kommentera allt som handlar om min pojkvän och MOVE ON! Nästa gång du har något att säga så kan du iallafall skriva ditt namn och så för vem du är och vad du tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0