Kan inte sluta skratta

Hahahahahahaha vi har ett gäng serber (tror jag att dom är ifrån), som alltid spelar serbisk disco/rock musik i deras mobiler eller datorer, riktigt dålig musik. Och dom gör en verkligen jätte glad varje dag eftersom dom e så jävla sköna och skäms inte för något alls. Så som alla borde vara. Så sitter vi nedanför vårat klassrum där man ser ut till parkeringen, och så står dom där och lyssnar på sin musik. Så hela klassen är typ upptryckta mot fönstret och tittar på dom, bara för att dom e så sköna. Så märker en utav killarna i gänget att alla står och glor, så dom börjar dansa. Och det är nog det roligaste jag sett. Sen går dom mot fönstret och står och dansar precis utanför oss. Och vi dör av skratt, asså kramp i magen och tårarna bara rinner. Och som pricken över i:et så höll jag på att kissa på mig. Sen börjar deras "ledare" ta av sig sin jacka, sin tjocktröja, sin t-shirt och sina byxor ner till knäna. Och dansar, asså jag doooooooooooog av skratt. Hahahaahahah så jävla roliga människor. Det här kommer jag aldrig kunna sluta skratta åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0