Julklapps-letande

Godmorgon gott folk! Vaknade för en timme sen ungefär, rätt skönt med en liten sovmorgon. Min buss till farsta går om ca en halvtimme så jag måste hoppa in i duschen nu och välja ut kläder. Ska ju som sagt till farsta med min Mallan Brallan och leta julklappar. Jag har ingen aning om vad jag ska köpa. Har fixat Dawids (men jag är osäker på ifall han kommer gilla den, så panik!) och så har jag fixat Fridas. Men resten liksom, vad ska jag ge dom? Pappa har typ fått allt man kan få, en klocka, maaaaassor av kläder, parfym + deo och sånt där, skor, tofflor och massa annat, så vad ger man honom? Mamma använder aldrig det jag ger henne (haha!!!!) så hon är inte ens rolig att köpa något till, Tobbe är svårast av alla då han är oerhört kräsen, Linda & Jenny bor för långt bort (USA och örebro) så dom kan man ju liksom inte köpa något stort till för det går ju inte riktigt att posta det. Nicole blir väl lättast att köpa nått, hon blir ju glad gör vad som helst. Så vad jag ska köpa till min kära familj är fortfarande ett stort jävla frågetecken. Så om ni alla bara kan skriva exakt vad det är ni vill ha (och jag godtar inte typ "en kram, en god jul blablabla" utan jag vill att ni ska skriva nått som man kan KÖPA!, puss på er)
Nu måste jag duuuuuuuuuscha, pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0