Inte min dag

Va hemma runt 20 i 6, dyngsur. Amanda (smartarslet) glömde sitt busskort i klassrummet, och det kommer hon på när vi ska gå till bussen. Så vi var tvugna att gå tillbaka till skolan i världens spöregn och det var inte kul. Jag var jätte trött, hungrig, blöt och ville bara hem. När vi kommer till klassrummet så hade städerskan hittat det, så då tog vi tillbaka det och gick i rask takt tillbaka till bussen. På bussen fick jag stå hela vägen, vilket också gjorde mig irriterad då det fanns platser men folk har sina jävla väskor på dom sätena så där kan man inte heller sitta. När jag kom hem tog jag mat och bad mamma köpa chips. Så nu ligger jag i min säng klädd i bara underkläder och fryser som bara den, orkar inte klä på mig och dom enda kläderna som ligger inom räckhåll är jätte blöta, så dom kan man inte ha på sig.
Nu ska jag lägga mig under täcket och plugga lite. Blir sen att sova tidigt, börjar 8 imorgon. DEPP


En glad kines Erica tidigare idag


Kommentarer
Postat av: Amanda

jag vet att du älskar mig :D

2009-11-18 @ 19:46:31
Postat av: Erica

hahaha......... :p

2009-11-20 @ 16:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0