Ikea

Efter skolan gick jag och Denise in på guldfynd och fixade lite grejer. Sen åkte jag hem och käkade middag och tittade lite på tv. Vid halv 6 kom Brallan hit och så åkte vi till farsta och sen ikea. Malin hittade en jätte fin och bekväm soffa som hon ska köpa och jag fick med mig galgar och ljus hem, haha hur nöjd som helst. Sen åkte vi till skogås och hämtade upp Jossan och sen till haninge och så hämtade vi upp Ida, tillslut hamnade vi hemma hos mig och nu sitter vi och tittar på Crossroads. Haha favorit filmen i ens yngre dagar. När filmen är slut så får jag skjuts hem till Dawid och spenderar natten där.
Nu måste jag forsätta titta på filmen, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0