Headache

Åkte till skolan och hämtade böcker, gick sen och mötte Brallan och så gick vi runt i farsta centrum. Käkade lunch och tittade på kläder, hittade inte en enda julklapp. Vid kvart över 2 så tog jag tunnelbanan med min lärare Christina, Divjot och Doris mot gamla stan. Amanda hoppade på i slussen och så mötte vi resten av klassen utanför tunnelbanan. Gick till riksdagen och så ja fick vi gå in där och typ ha en guide tur och blablabla. Det var väl intressant men vi var där i nästan 2 timmar, så man blev ju oerhört trött. När vi äntligen var klara så gick jag, Amanda och Denise runt i stan för att fortsätta jakten på julklappar. Fick med mig julklappar till mamma och Jelle. Så Tobbe, Linda (födelsedags present & julklapp) och pappa, vad vill ni ha? Svara så fort som möjligt!! Tog tunnelbanan till farsta och sen bussen hem. Var hemma runt halv 7 och så fixade jag käk. Är nu helt död men jag måste plugga arslet av mig så ingen sömn här inte. Hörs sen iallafall gott folk. Puss


Några från klassen utanför riksdagen :)


Kommentarer
Postat av: Frida

jag vill också ha en jul klapp

2009-11-30 @ 22:08:18
Postat av: Jenny (syster#2)

Aven fast du inte ska kopa natt till mig sa vill jag anda ha en liten klapp...Jag vill ha ett mail!!! Minst 300ord (du kan ord rakna pa microsoft word, hihi) och beratta hur du har det pa riktigt! Inte bara "allt e bra", aven fast det ar bra...

Jag saknar dig lillsyrran, jag haller koll pa dig pa bloggen men det ar inte samma sak :-)



Puss Puss Fortsatt med det du gor for du e bast! Puss

2009-11-30 @ 22:49:00
Postat av: Linda (syster #1)

Men ah!!! Hur ska jag komma på vad jag önskar mig... Hitt på nåt du istället!



Iofs så är foton alltid roligt... Så ok, jag önskar mig en ram från IKEA (Ribba 50x23) vit eller mörkbrun färg. Det är tre bilder i ramen. Du ska fylla ramen med foton på dig/ dig och Dawid (om han går med på det :-))

Om du orkar kan du tvinga Tobbe o Frida och göra samma sak... Alltså sätta in bilder på sig inte dig... Du fattar!



Lycka till Moahahah...



Puss

2009-12-01 @ 08:30:20
Postat av: Erica

Frida: Haha men dina klappar är redan klara dummer!

Jenny: Du ska få en julklapp, bara att du får den samtidigt som din födelsedags present i maj när vi kommer och hälsar på! :D men du kan få ett mail ändå :)

Jag saknar dig också syster!! längtar tills vi åker till dig. Du är bäst, är så stolt över dig! PUSS

2009-12-01 @ 15:53:31
Postat av: Erica

Linda: Haha så du menar då typ att Tobbe och Frida ska ge en varsin ram med dom och Jonas och Vladde eller vadå? :D haha

Får se vad jag hittar på, man vet aldrig med min fantasi :D Puss

2009-12-01 @ 16:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0