Fredag och träningsvärk

Igår efter skolan så hade jag utvecklingssamtal och det gick jätte bra! Är så jävla nöjd med mina betyg. 2 G (idrott och matte) och resten vg/mvg. Det går riktigt bra nu. Åkte hem, bytte om och sen drog jag på fys. Och ja, det var jobbigt som resten av våra fyspass. Sträkte sen mig i slutet av träningen i bakre lår, och fyfan va det känns. Jelle hämtade mig efter träningen och så åkte vi hem, jag duschade och bytte om och sen fick jag skjuts hem till Dawid. Var helt död, så vi hann gosa en snabbis och sen somnade jag.

Nu sitter jag i skolan, började 10 över 12. Hur skönt som helst. Fick sova till halv 11. Sen blev det gos för fulla bullar. Idag är det 5 månader med min babyboo. Det är helt sjukt hur fort tiden går. Fick sån ångest när jag var tvungen att klä på mig och gå till bussen. Mötte Amanda som vanligt vid pressbyrån och sen gick vi till school. Har svenska till typ 3 med OTREVLIGA Anna. Haha helt sjukt hur många otrevliga lärare det finns i farsta gymnasium. Men sista lektionen har vi bästa läraren Christina så då går man iallafall härifrån med ett bra humör.
Nu är våran rast slut, så nu ere svenska igen. Åh vad jag älskar att skriva referat varenda svenska lektion.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta skriv om ert gos alla fattar vad du menar

2009-11-13 @ 14:54:26
Postat av: Erica

hahaha men oj, gud vilken MOBBAD sak att störa sig på! Ja vi gosar? Tror alla fattar vad ordet GOSA betyder? När man myser med varandra? Haha herregud, snacka om mobbad människa

2009-11-13 @ 15:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0