Engelska nationella

Fick skjuts till skolan av Dawids söta mamma imorse. Så jag var i skolan 20 min innan vi började. Vilket var perfekt eftersom jag och Amanda fortfarande inte hittar till aulan. Så efter 10 minuters letande så hittade vi aulan och vi var dom enda som hade kommit. Precis när klockan slog halv så strömmade det in elever.  Har iallafall precis haft engelska nationella med resten utav ettorna som går i min skola. Provet gick bra, svarade på allt och kände mig säker på alla mina svar. Så vi får väl se sen hur det gick när vi får tillbaka proven. Håller tummarna på minst ett vg iallafall. Har handel om typ 20 min och jag vill egentligen bara ta mitt pick och pack och åka hem. Mår illa, min förkylning tar kål på mig, är hungrig, trött och vill hem till Dawid och gosa lika mycket som vi gjorde imorse. Åh döda mig................ orkar inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0