Dude looks like a lady

Skulle ju åka till skolan och skriva ett prov 20 över 3, MEN min klass slutade tydligen vid 11 och då hade dom redan gjort provet, tur nog så fick jag reda på det 20 minuter innan jag skulle åka. Tänk om jag hade åkt dit och så är ingen där, inte ens min lärare. Det hade varit så typiskt mig. Så istället så lekte jag med mamma, Nicole och min storasyster Frida som är hemma på besök. Sen käkade vi tacos och snackade massa skit. Nu ligger jag i min soffa och tittar på tv. Ska kolla på dom senaste avsnitten av The Hills och sen vet jag inte vad jag ska göra. Mår fortfarande dåligt så det bästa är ju att bara sova och ta det lugnt. Men man vet aldrig med mig.
Aja hörs sen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0