"Du kan om du vill!"

Den här lektionen har varit kaos. Alla skriker massa olika frågor om provet. Och jag blir helt förvirrad. Jag vet att jag kan det här, nästan helt och hållet utantill. Men det blir bara väldigt svårt att tänka så när hela klassen skriker olika svar och Kristina inte riktigt kan bestämma sig om vilket svar som är rätt. Och det blir kaaaos i hela jävla hjärnan då. Speciellt när hon går igenom mvg frågan och hon formulerar frågan helt cp, så jag fattar ingenting. Men sen så säger hon den på ett annat sätt och då fattar man helt plötsligt. ÅH panik. Men snart slutar vi och då håller alla käften och då får jag åka hem och plugga för mig själv i lugn och ro! Då får man iallafall saker och ting gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0