Det går bra nu kompis

Dagen startade oerhört bra! Fick tillbaka vårat samhällskunskaps prov, det om massmedia. Det kändes riktigt bra när man fick tillbaka provet och det står med stora bokstäver MVG!!!! Gud vad glad jag är. Har fått mvg eller vg på alla prov, inlämnings uppgifter och uppsatser sen jag började. Det går bra nu kompis det går braaaaaa nu!!!Det enda som jag "bara" har g i är idrott, och där kommer jag aldrig få högre för Björn är retarded. Men who cares, så länge jag har mvg och vg på resten så är jag nöjd! :D

Kommentarer
Postat av: Linda (syster)

Bra jobbat!!!



Grattis till betyget... Det är du verkligen värd!



Puss, saknar dig

2009-11-02 @ 16:38:26
Postat av: Erica

Tack syster!!! :)

Jag saknar dig också. Puss!

2009-11-02 @ 23:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0