Då tar vi kälkarna fram & vantarna på

Åh fyfan. Jag har inte sovit ett piss inatt. Har bara legat och snytit mig och nyst stup i kvarten. Inte kul. Så när klockan slog 7 var det bara att be mamma sjukanmäla mig. Så nu ligger jag i min säng och tycker synd om mig själv. Har också på något sätt tagit av mig min natt-tandställning inatt och typ kastat bort den. Så nu är den spårlöst försvunnen. Såg också nyss att det snöar för fullt ute. I vanliga fall hade jag hoppat av glädje för jag älskar snö, men inte i november. Det är alldeles för tidigt. Och eftersom det lär vara piss kallt ute så kommer min förkylning aldrig försvinna. KUL!

Nu ska jag gå ut och mysa med mamma. Hon jobbar hemma idag så jag har sällskap all day long :) Wiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0