Barcelona - Inter

Nu är jag hemma hos Dawid, igen. Haha helt sjukt hur mycket tid jag spenderar här. Är nästan aldrig hemma nu för tiden. Det måste de verkligen bli ändring på! Min kära familj måste få träffa mig oftare tycker man ju. Även fast dom inte klagat ett dugg på att jag aldrig är hemma, haha den enda som saknar mig är Nicole. Fast en rolig sak är ju att jag och Tobbe bestämt att vi ska titta på New Moon tillsammans och äta innan. Lite kul att vi två hittar på något för en gångsskull! Vi var alltid med varandra när vi var små! Eller ja tills Tobbe blev typ 13. Och ja mamma ifall du vill joina så får du.
Dawid är i duschen nu och jag väntar bara på att han ska bli klar så att vi kan titta på fotbollen tillsammans. Sen blir det att sova så fort matchen är slut. Börjar 8 imorgon, suck.
Aja hörs imorgon gott folk. Puss

Kommentarer
Postat av: Mamsi

Dumsnut, klart det är tomt utan dig härhemma :/ Så blir bara glad om man får se dig lite mer. Va kul du o bruuuur ska ut o äta o gå på bio. Myyyyys!



Puss love u!

2009-11-24 @ 21:19:53
Postat av: Jurka

Ja men idag så sover jag hemma! Och från och med nu så kommer jag att vara hemma och sova hemma mycket oftare :)

Ja det ska bli mys, du får följa med om du vill.

Puss love you!

2009-11-25 @ 10:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0