Avslutningsfesten


Hahahahaha jag kan fortfarande inte sluta skratta!!!

Sara och Malin

Sara och Emelie

DJ's för kvällen

Rap das armas

Malin visade lite moves

Även Simon

Och sen ville Abbe också visa vad han kunde

Hahaha frågan är vad Sara är påväg att göra?

Här gick det vilt till

Och Julia ramlade, hahaha

Fina flickor

Simon, Jocke och Brallan

Hahahaha

Simon och Erri

Headbang

Hahahahahahahaha såååååå ful bild

I love you

Jessica är på första plats som inbjudare

Hahahaha och sen ramlade hon

Rhan, Simon, Sara, en hoppande Linda och Mall

:)

Och där är hon igen

Och Ida kommer på andra plats som näst största inbjudaren

Folk

Haha charmigt

Linda och jag kan våran grej

Hahahaha

Fiiiiiiint..


Linda, Fanny och en utklippt Erica

Simon och jag

Simon och jag


Kommentarer
Postat av: Lindaaa

Fett heta bilder. Hahahaha. Dom på oss är ju asfina! Haha

2009-11-02 @ 08:23:24
URL: http://asphaltflower.devote.se
Postat av: Erica

hahahahaha du det finns mycket värre :D men dom är för fina för att visas :D hahaha kan skicka alla sen, du kommer att dö av garv! :D

2009-11-02 @ 12:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0