7 november

Somnade 7 imorse och så vaknade jag vid 9. Så två timmars sömn blev det. Tror alla kan lista ut hur trött jag var när mamma kom och hämtade mig för att åka till nynäshamn och spela match. Matchen gick förövrigt skit dåligt. Tycker dock att jag hade en riktigt bra första halvlek, speciellt för att inte ha tränat på väldigt länge. Åkte sen på en skada i vänster foten. Så nu kan jag knappt gå. Men det var det värt. Haha fotboll gör ont, så det är bara att knipa käft. Efter matchen åkte jag hem och duschade. Sen kom Jossan och så käkade jag snabbt och sen drog vi till stan. Mötte Natalia en snabbis och sen gick vi runt i alla h&m affärer som finns i stan i jakt efter min puderrosa/beigea kofta som är slut överallt. Så otroligt jävla irriterande. Så det var bara att åka hem igen. Nu är jag hemma och är helt död. Kommer sova tidigt idag, vilket gör att jag då får sova ut lite också. Ska hem till Dawid och pyssla om honom eftersom stackarn är sjuk.. Så det blir att leka sjuksköterska idag.
Aja hörs imorgon! Puss


Haha jag och mr Dawe i bulgarien. Kraaaabba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0