4 november

Jag e så otroligt trött. Igår vid 9 åkte jag till centrum och köpte godis, sen körde min söta mamma mig till Dawid. Så satt vi och tittade på fotboll, jag fick se Desperate Housewives i 5 min. Sen när matchen var klar gick vi upp till Dawids rum och så låg vi och pratade jätte länge i sängen. Eller jag var helt övertrött och kunde inte somna, så jag låg och babblade medan Dawid bara ville att jag skulle somna så att han kunde få spela cs, haha. Så jag somnade väl inte förns efter 12 och jag började 8. Så det inte mycket sömn inatt.
Sitter nu som vanligt i skolan. Hela klassen är helt deppig, haha hälften ligger och sover och resten av oss sitter vid datan och lyssnar på deppiga kärlekslåtar. Haha snacka om no life. Vi har egentligen samhällskunskap, men våran lärare har inte kommit än. Slutar vid halv 5, så idag blir det att plugga som satan till provet som är på fredag. Kommer typ stänga av min telefon, gömma min dator, kasta batterierna i min fjärrkontroll, låsa min dörr och inte ha någon kontakt what so ever med världen utanför mitt rum. Haha pluuuuuggis.
Nu kom Kristina in i klassrummet, så nu måste jag pysa. PUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0