39 graders feber

Blev ingen skola för min del idag, har feber och jätte ont i huvudet. Så otroligt typiskt när det är en sån dag då man egentligen måste gå. Hade svenska prov klockan 8 och sen samhällskunskap där anteckningarna man gör på lektionerna är guld värda. Men tur nog så får jag göra svenska provet på torsdag och samhälls-anteckningarna får jag skriva av utav Amanda. Så då behöver jag inte ha panik över något som har med skolan att göra iallafall. Vid 1 så gick Dawid hem och jag och mamma gick upp till centrum och åt lunch. Sen hämtade vi Nicole på dagis och tog bussen hem. Vilade ett litet tag och proppade i mig alvedoner stup i kvarten. Vid 3 kom Malin förbi och så följde jag med henne till länna en snabbis där hon tittade på gardiner och sånt. Sen åkte vi hem till mig igen och snackade ett litet tag och vid 20 över 4 tog hon bilen till jobbet. Nu ligger jag i min säng och ska när som helst käka middag och sen fortsätta sova. Vill åka hem till Amanda där hon, Denise och några andra ska ha adventsmys typ. Men eftersom jag just nu mår sämst så känns det bara som en dålig idé att åka dit. Får se sen hur jag mår.
Aja hörs sen, tack o hej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0