21 november

Efter våran shopping runda i Sollentuna centrum & vällingby så åkte vi hem en snabbis så att jag kunde få byta om till lite varmare kläder och sen körde mamma mig till ishallen. Dawid hade match mot nacka (om jag minns rätt) och när jag kommer in i hallen så sitter Nattis och hennes kompis där, så då hade jag sällskap med henne hela matchen. När matchen va slut, dom vann förressten, så körde Dawid och Forre hem mig så att jag kunde få byta kläder. Igen. Är nu ombytt och klar och sitter nu och väntar på SEG-Malin. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men jag tror att vi ska vara med Dawie och co. Men man vet aldrig.
Aja nu ska jag ringa och terra sönder brallan. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0