18 november

Igår var jag med Malin, Ida, Sanna och Jennifer. Vi åkte runt och tittade på alla hus i skogås och trångsund. Helt sjukt hur många fina nybyggda villor det finns nu. Vid 9 körde Malin hem mig och så kom Dawid förbi och så tittade vi, eller jag tittade på Desperate Housewives och Dawid spelade spel på sin mobil. När det var slut så låg vi och snackade jätte länge och Dawid försökte få mig att klara en bana (på ett spel) på hans mobil, men ja det gick ju sådär. Sen var det dags att sussa.

Nu sitter jag i skolan och vill bara hoppa ut genom fönstret. Jag är jätte trött, hungrig och vi gör ingenting kul på handeln. Så idag är det en sån här "allting är fel dag". Jag känner mig fulare än Björns håriga röv, har tråkiga kläder på mig och ja uschuschusch.
Aja hörs ikväll. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0