15.12

Vid 1 gick jag och mamma upp till centrum och käkade lunch, hämtade sen lilla Nikki på dagis. Haha hon e så söt. Springer och hämtar sina stövlar och vinkar glatt hejdå till sina dagisfröknar. På vägen hem så åker Dawid och hans pappa förbi oss på vägen, och Dawid ringer upp lika snabbt som blixten och skryter om att han åker bil och flinar om att jag går i regnet, morr. När jag kom hem var jag lika blöt som att jag nyss tagit ett dopp i sjöängen eller nått. Så det var bara att kasta av sig alla kläder och byta om till torra varma kläder. Ligger nu i min säng och tittar på film. Ska senare träffa Brallan och så får vi se vad vi hittar på, sen ska jag träffa Dawid.
Nu ska jag återgå till min film. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0