10 november

Käkade lunch i centrum eftersom skolan erbjöd Moussaka, vilket jag tycker är riktigt äckligt. Så det fick bli donken med Evelyn, Amanda och Denise. Fick skynda oss tillbaka eftersom vi typ hade 20 min lunch kändes det som. Hade då HLR, vilket haha var dagens skämt. Ingen av oss tog det seriöst och det var fan riktigt jobbigt, hade typ blåsor på händerna efter. Måste dock erkänna att Amanda var en riktig höjdare på mun mot mun metoden, hon fick verkligen Anne till liv, hahaha! Sen var det föreläsning i typ farstas bibliotek med Human tror jag att han hette. Den var väl bra, bara det att jag var så otroligt trött så jag orkade typ inte lyssna. Sengick vi jag, Amanda och Denise runt och tittade lite, efter ett tag åkte dom hem och jag mötte Sanna. Så fortsatte vi våran shoppingrunda. Hon köpte ett par as snygga skinnbyxor och ett halsband och jag fick med mig en väska och en jätte söt klänning. Haha som jag inte ens lär använda men jag kunde inte motså den. Sen var det dags att åka hem. Jag e helt slut så jag funderar på att skippa min middag och bara gå och lägga mig. Såå trött..
Aja hörs sen! PUSS




Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja du Erica jag måste säg att du var verkligen bra på att spela medvetslös! :D

2009-11-10 @ 19:04:31
Postat av: Erica

Tack Amanda, det är verkligen en ära att få höra det ifrån dig

2009-11-11 @ 12:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0