00.03

Nu ligger jag i min säng, nyduschad och ska när som helst sova. Imorgon börjar jag inte förns kvart i 3, SWEET! Vi ska samlas i gamla stan och så ska vi besöka riksdagen och sen slutar vi. Kan inte alla dagar vara så? Fast jag ska iofs upp vid typ 10 imorgon och åka till farsta vid 11 för att gå till skolan och hämta min samhällskunskaps bok och min handels bok. Har prov i svenska, matte, handel och samhällskunskap nu i veckan, kuuul. Eller asså svenskan och matten behöver jag inte plugga på men sam och handel, ojojoj vad jag ska plugga. Måste få mvg i båda för att hålla mig på samma bana som jag gjort sen jag började i skolan. Men aja, glömde säga att jag ska möta Malin i farsta också. Så när vi hämtat mina böcker så ska vi gå runt i farsta och sen käka lunch tillsammans innan jag åker till gamla stan. Efter riksdagen så tror jag att jag och Amanda ska gå runt och titta lite i affärer och sen lär jag åka hem och plugga sönder min hjärna. Ska som vanligt låsa in mig i mitt rum och stänga av dator, mobil och tv så att jag inte kan störas av något.
Aja nu har jag typ skrivit allt som jag ska göra imorgon, och lär skriva exakt samma sak imorgon om "vad jag har gjort idag, även fast alla som läst det här inlägget redan vet vad jag gjort".
Aja godnatt, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0