Torp

Är nu hemma igen! Fick med mig två par örhängen, ett linne, ett armband, ett diadem & ett par jeansshorts. Mina har ju försvunnit hemma hos Malin och lär aldrig hittas igen så jag bestämde mig för att helt enkelt köpa ett par nya. Haha D är helt nerövs över mitt shopping-beroende.
Ska snart gå ner till förrådet och börja rensa allt skit som ligger där nere och skräpar. Måste först äta lite, hörs sen. Pöss

Har lite bloggtorka.. vet inte riktigt vad jag ska skriva nuförtiden, ni som har idér, give it to me :)

Kommentarer
Postat av: Tanja

Det du borde göra är:

Dagens outfit och skriva vart allt är ifrån

Outfit tips

Skriva vart kläderna du köpt är ifrån och vad dom kostar

Mer bilder på dig själv (helst nya)



Då blir bloggen mycket bättre!

2009-05-22 @ 19:34:22
Postat av: Anonym

mmmerrr bilder! bilder på dig själv. outfits varje dag, bilder på din familj mer, bilder på ditt rum? :) det tror jag alla läsare vill ha mer av!

2009-05-22 @ 21:57:00
Postat av: Anonym

eller bara lägge ner den?

2009-05-23 @ 05:48:09
Postat av: Erica

Alltid lika positiv virre (:

2009-05-23 @ 19:13:37
Postat av: Erica

Tack för tipsen!

2009-05-23 @ 19:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0