Tisdag

Skola all day. Nationella i matte och sista delen i engelska. Gick som på räls. Hade hk sista lektionen, gjorde vårrullar. Smakade ju självklart inte som dom på kina restauranger men dom dög. Skyndade mig sen hem i regnet. Vart tog solen vägen?
Har nu suttit och pluggat hela dagen. Ska skriva en text om Egypten och göra klart frågor om EU på so'n.
Nu ska jag käka och sen byta om till träningskläder. Puss


Jag, Stefan & Jens i november 08
(tur att jag insåg ganska fort att svart hår inte riktigt var min grej)

Kommentarer
Postat av: andriana

aboo, vilket gymnasium blir det då? :)

2009-05-05 @ 20:19:15
URL: http://andrianas.blogg.se/
Postat av: Erica

Fredrika Bremer tror jag :)

2009-05-06 @ 11:06:30
Postat av: anna holmberg

du e ju SKIT snygg i mörkt hjärtat!: D

2009-05-12 @ 03:56:57
Postat av: Erica

unga dam, om det är någon som e snygg i mörkt så är det du banana!

2009-05-12 @ 23:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0