SUNday

Sov som en gud inatt (konstigt när man låg bredvid världens bästa kille), gick sen upp lite innan 11 med Malin för att hon skulle åka och jobba. Så vi gick till bussen och så hoppade hon av i trånkan och jag fortsatte till tjäder. Var helt död när jag kom hem (för att det är så otroligt varmt), så nu har jag nyss duschat och bytt om till bikini. Ska gå ner och göra lunch och sen bara steka på baksidan. Så om ni vill få tag på mig idag så nås jag på min mobil och ingen annanstans.
Later! :)

Ändrade planer: Åker till stan med mc och njuter av det otroligt fina vädret.


Någon njöt ju verkligen igår i gräset.. haha!

Kommentarer
Postat av: Petra

haha thats yoda!

2009-06-04 @ 11:28:00
URL: http://orlegard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0