Smärta

Var i stan med Sanna. Fysatan va varmt det var! Solen bara stekte på oss. Åkte sen hem till mig för att tömma kissblåsan och sen gå ner till sjöängen. Men det slutade med att vi båda låg i min säng och var helt döda. Skjutsade henne till Dittes korsning med cykeln, sen orkade jag inte mer, haha! När jag cyklade hem så gjorde jag världens volt med cykeln för att jag råkade bromsa med handbromsen lite föör hårt. Hahaha så jag hamnade i mitt dike precis utanför mitt hus. Så nu har jag ett stort typ bandage på mitt vänstra svullna såriga knä och ett stort plåster på min vänstra fot. AJ, säger jag bara. Haha jag är så klumpig, rätt skrattretande. Att det alltid ska hända mig. Och hela min familj såg olyckan från vårt köksfönster. Ringde Dawid för att få lite empati, men han bara skrattade som vanligt. Duschade iallafall efter olyckan och gick sen och la mig. Ska snart äta något och sen sova igen, är helt död.
Puss


Aj! och nu är det värre ska ni veta..

Kommentarer
Postat av: mc

hahahhaa du är sämst!! jag fattade inte att du hade ramlat så hårt hahaha



"cykla är något man aldrig glömmer hur man gör" - erica

2009-06-01 @ 10:13:23
Postat av: Erica

hahahahaha men det är så typiskt mig att säga och sen några minuter senare ramla :D

2009-06-01 @ 14:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0