Onsdag

Kom nyss hem från school. Åkte runt på varje rast på Sasans moppe som Madde har lånat av honom. Lyssnade på min ipod och hade en liten allsång på moppen.
Gjorde sista nationella på matten, och får antagligen g på det. Wihu! Idag skulle jag ha åkt till sjöängen med min familj, min klass ska nämligen grilla där med allas föräldrar. Men jag blev kallad till match igår efter träningen så som vanligt missar jag något tillsammans med min klass.
Ska snart duscha (ja, även fast jag har match ikväll) och sen käka middag. Har samling halv 7 så jag bör ju äta middag ett bra tag innan, orkar inte med magont.
Nu ska jag hoppa in i duschen, PUSS



Och det här hade jag på mig idag (bättre bilder kommer sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0