Ny vecka

God morgon!
Är fortfarande sjuk men jag måste verkligen gå till skolan, får stå ut i två dagar. Men om jag känner mig så bra som jag tror att jag gör så lär det inte bli några problem. Åker till pappa imorgon, så jag är ledig på onsdag och sen så är det ju röda dagar och grejer efter så det blir 6 dagar i Vänersborg för min del.
Idag ska jag åka till farsta efter skolan, ska köpa nya underkläder och kolla runt på annat smått o gott. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Packa lite kanske.
Nu ska jag gå till skolan, puss & kram

och juste! idag börjar mitt nya hälsosamma liv, inge mer tjockis mat och det är verkligen på allvar nu. Sen ut och springa minst varannan dag. Och nu ska jag ju till pappa där en viss Apollo bor, så han kan ju förbereda sig på att han och jag ska ut och springa varje kväll nu den här veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0