Måndag

Var överlycklig om att det var dåligt väder så att vi kunde få ha idrott inomhus, men som vanligt så ska min idrottslärare envisas om att vara ute. Och eftersom jag äter medicin och inte får vara med på idrotten så fick jag sitta i regnet och vara domare när min härliga klass spelade brännboll. Inte kul. Eller ja, jag satt för det mesta och smsade med min snygg-Dawe. Vart sen sjukt trött efter skolan så när jag kom hem tog jag en power nap tills mamma kom hem. När hon väl kommit hem så åkte vi till haninge, fick med mig en klocka och några trosor + 1 bh hem. Fanns knappt något kvar i min storlek så jag och mamma ska till farsta imorgon och kolla om dom finns där. När vi var klara åkte vi till maxi och handlade food & tidningar till min tågresa imorgon. Ska ju också göra en so uppgift som är frågor om Afrika men resan är 3 timmar och jag lär ju bli klar med frågorna rätt så fort.
Hade tänkt att gå ut och springa men vädret lockar inte så värst mycket.. Tar istället en varm dusch och lägger mig sen pluggar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0