Happy

Kom hem för ett tag sen från kungenskurva. Letade efter en klänning som jag vill ha, men den fanns ju självklart inte. Hittade istället en ring som jag letat efter så jäkla länge nu. Har inte hittat den någonstans. Men med den turen jag ibland har så fanns den där. Bara en enda kvar och den kostade 10 kr! Så nu är jag haaaaappy.
Åkte till haninge för att kolla ifall klänningen fanns där men den fanns bara i stora storlekar så jag får leta vidare.
Har legat och solat på baksidan hela dagen. Gick sen in och duschade.
Nu ska jag snart käka. Grillat står på menyn! Muuuuuums


Världens dåligaste bild men jag hittar inte min kamera sladd så ni får nöja er med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0