Äntligen fredag!

Kom hem från skolan för ett bra tag sen, blev både hämtad imorse och lämnad av Madde idag igen. Så jäkla skönt att bara glida hem, slippa röra på fläsket för en gångs skull. Dagen var hel lugn, skrev mitt no prov som gick hur bra som helst. Svarade på alla frågor utom 1. Så det lär ju bli ett g i kemi, woooho! När jag var klar med provet som tog ca 4 min, så fick vi daim tårta med jordgubbar av Barbara. Huuur gott som helst. Sånt där uppskattas, haha! Kollade sen på American History x, hann ju dock inte kolla klart så det lär ju bli nästa vecka.

Dagens planer är fortfarande inte bestämda. Får se vart vinden för mig. Nu ska jag iallafall äta något, min mage kurrar som fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0