20.44

Dagen har varit sämst. Förväntade mig inte heller något annat. Har gjort i princip allt som står på min lista (inlägget nedan) + lite mer saker. Hade hoppats på att må lite bättre, men det gör jag knappast. Har sån jäkla lust att bara gå ut en snabbis. Har inte varit utanför huset sen igår vid 11 på förmiddagen. Men det känns så onödigt då jag säkert kommer bli sjukare..
Snart kommer Hanna förbi. Hon ska köpa/låna en mobil av mig. Så jag kanske går och möter henne ifall min hälsa tillåter. När hon hämtat den och allt så ska jag nog gå och lägga mig. Insåg nyss att jag är super trött och det finns ju inget bättre än att sova.
Så vi hörs imorgon gott folk. Lär ju antagligen vara hemma då också. Riktigt surt.
Aja godnatt, peace and looove



Jag älskar den här bilden.. Den får mig alltid att dö av garv!
(och till er som undrar vad folket håller på med så dansar dom till "low")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0