2 cool 4 school

Åkte till Malin igårkväll där Ida, Nattis, Kim och Malin befann sig. Hade massa tjejsnack, dom kollade på film (jag halvsov) och planerade lite för Malins stora dag på lördag. Gick sen och la mig när jag insåg att mina ögon inte orkade hålla sig öppna längre.
Tog bussen till skolan imorse, det var inte kul när väckarklockan ringde. Har nu haft några lektioner och är nu inne på den sista. Har iofs ingenting att göra, just därför sitter jag vid lilla gruppens laptop. Ska nog kolla ifall det är något som jag kan göra i något annat ämne, nått måste jag ju ha kvar och göra. Om inte så en stor applåd för Erica.
Nu ska jag leta efter något jag kan göra, slutar om 40 min. Drar sen till Huddinge för sprutor och sen till haninge för att shoppa och köpa mat till grillkvällen imorgon :)
Hörs ikväll, puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0