Tisdag

Blev ingen skola idag. Vaknade upp av att mitt öga var helt igentäppt. Fyfan för ögoninflammation säger jag bara.
Åkte sen till stan med Malin. Käkade på kungshallarna, blev kina mat. Yummie! Sprang sen runt i stressande vevor. Köpte en klänning och en present till Sanna. Kollade runt men just nu finns det typ ingenting alls som jag vill ha, vilket är så ovanligt. Tog 4 över 7 tåget hem och när jag är halv vägs hemma så möter jag på min bror & Jonas. Följde med dom till ica och köpte lite gott till kvällen.
Har kollat på Den rätte för Rosing och Desperate Housewives, love it!
Nu ska jag duscha och sen sleepa. Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: r

du har typ ögoniflammation, skippar skolan, sen åker du och shoppar och käkar istället? hmhm,

2009-03-25 @ 15:31:16
Postat av: Erica

Så du tror att jag skulle gå till skolan ifall jag har ögoninflammation? Nej skulle inte tro det va.

haha sen tycker jag att du ska tänka på att jag inte nämner allting i bloggen. Som tex att jag var tvungen att åka till stan för att hämta ut en speciell ögon salva som bara fanns på apoteket i just stan, information som är helt oviktig att ens nämna.

2009-03-25 @ 23:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0