Sleep time

Efter middagen så åkte jag och Jelle till gubbängen bp och kollade på Fredricas match som slutade 1-1. Hade också sällskap av Joe som var där och kollade på 2 tjejkompisar. När matchen var slut släppte vi av Fredrica vid tunnelbanan och åkte sen hem.
Har nu fixat mina vita jeans, som mamma hjälpte till att sy in och så sydde hon in mina gul & blå jeans när hon ändå satt vid symaskinen. Thank you! Har sen bara legat och tittat på tv och pluggat lite smått. Skippade träningen, min hals dödar mig. Hoppas på att bli helt frisk tills på onsdag.
Nu ska jag duscha och sen gå och lägga mig
Godnatt, pusssssss

 
Min lilla stjärna

Kommentarer
Postat av: Fredrica

hahah erica då :)

2009-04-01 @ 16:22:43
URL: http://fredrica.devote.se
Postat av: Erica

Hahaha :D

2009-04-01 @ 17:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0