Onsdag

Skola idag från åtta till kvart över fyra. Döda mig.
Kom iallafall nyss hem, ska sätta mig och plugga järnet eftersom jag har so prov imorgon. Om en timme sisådär så kommer min mamma, Jelle och Nicole hem. Har inte träffat bönorna på ett bra tag nu.
Idag händer som vanligt ingenting roligt eller intressant. Kanske blir en liten promenad eller något med Sanna eller någon annan, har dock inte frågat än. Har inte tid för ett liv på vardagarna just för tillfället. Men på andra sidan så ere ju inte så att jag missar något eftersom alla mina vänner jobbar eller går i school och har massa plugg dom med.
Nu ska jag duscha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske borde börja gå på träningarna? :)

2009-03-04 @ 17:45:53
Postat av: Erica

Kanske jag borde, men jag gör inte det eftersom jag tycker att skolan går före :)

2009-03-04 @ 18:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0