Onsdag

Hade nationella imorse, gick super bra. Hade idrott 3 min efter provet, inte lika roligt. Var as trött och inte alls taggad på att köra stations övningar. Dagen gick jätte långsamt och jag ville bara gå hem.
När jag sen var hemma tog jag en snabb dusch och sen åkte jag, Jelle, Nicki och Frida in till stan. Mamma hoppade på tåget i Årsta berg och så mötte vi upp Tobbe och Jonas på drottninggatan. Gick runt i affärer, käkade på taco bar och sen vid halv 6 gick jag och Frida på bio. Såg En Shopaholics Bekännelse. Riktig tjejfilm, vilket både jag och Frida älskar så det var ett perfekt val. Var hemma innan halv 9, hoppade in i duschen och bytte sen om till sov kläder.
Nu är jag helt död och ska när som helst borsta tänderna och sen sova.
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0