Ny vecka

God morgon!
Ska när som helst knata iväg till skolan. Chockade mig själv med att jag blev sugen på mat såhär dags. Är verkligen inte en frukost människa eller en yoghurt/mackor människa i över huvudtaget, så jag gjorde nudlar. Mums!
Idag slutar jag kvart i tre, men eftersom mina två sista lektioner är musik och idrott så känns det som att jag slutar jätte tidigt, då dom lektionerna alltid går så fort. Efter skolan har jag inga planer än så länge. Ska kanske träffa Malin och ta en tripp till haninge c eller något roligt. Om det inte blir haninge med Brallan så ska jag plugga stenhårt på mitt kemi prov och sen ladda inför träningen som är ikväll.
Nu måste jag röra på mig. Puss & Kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0