Lördag

God eftermiddag!
Har bara slappat hela dagen lång. Tog en lång varm dusch och sen la jag mig i sängen igen och kollade på Life of Ryan. Har nu lagt min tv och alla tillbehör på min säng då jag ska få ett nytt tv bord idag. Finally! Väntar bara på att min mami ska komma hem från ikea så jag kan få ställa tillbaka min tv på rätt plats och på rätt bord för en gångsskull.
Idag har jag ingen aning om vad jag vill göra. Antingen vara hemma och bara ta det lugnt då jag har as ont i huvudet och är inte så fest sugen, gå på 20 års fest i trångsund, vilket skulle va nice då det är max 15 min hem, eller åka till västerhaninge idag igen, vilket betyder att man får ta nattbussen hem vilket inte lockar. Får se vad jag sen bestämmer mig för, det enda jag vet är att om jag går ut ikväll så ska jag ha min vinterjacka för fyfan va kallt det är på nätterna. Va nära på att börja gråta igår tack vare äckel kylan.
Nu ska jag äta! Puss så länge


Snyggingar i lindvallen, hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0