Lördag

Yesterday: Blev hämtad efter skolan av Lillen, Anki och Malin. Åkte till skärholmen c. Jag och Malin har aldrig känt oss så vilsna i ett centrum förut, haha! Köpte ett armband och en söt vårklänning, kunde inte bestämma mig om vilken färg jag ville ha så jag köpte den vita och Malin den svarta, mycket bra idé tycker jag. Åkte sen runt överallt, var hos mig vid 7 och hämtade kläder snabbt och sen åkte vi hem till Malin.
Efter ett tag kom Hanna dit, så satt vi hos Malin ungefär hela kvällen tills vi åkte till vega baren och mötte upp deras homies. Åkte sen tillbaka till Malin och så kom Nikola, Nicke, Freddy(?) och Janne. Satt och lyssnade på musik, dom drack, jag satt och åt  och hade rätt så trevligt. Fick sen skjuts hem vid 3 eller nått av Tristan och hans 2 kompisar.
Duschade så fort jag kom hem, städade mitt rum och somnade så fort jag la mig i sängen.

Nu har jag precis vaknat och ska snart klä på mig. Ska vara i school i om en halvtimme, ska jobba med matte. haha! Klockan 2 har jag träning i min idrottshall, så jag går direkt från mitt klassrum till träningen.
Hörs senare tonight, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0