Gossip Girl

Fick ett par hörlurar och ett par solglasögon av mami när vi va i farsta. Graciaaas! När vi kom hem så fixade jag lite med min h&m beställning och sen fixade jag lite i mitt room. Hämtade sen en trött Nicole och tog med henne upp till mitt rum, båda somnade på nästan direkten. Blev sedan väckt två timmar efter så att vi inte skulle bli jätte pigga senare ikväll. Märkte då vilket litet plåster hon är då hon från början låg på mitt bröst men det blev alldeles för varmt efter ett tag så hon fick ligga brevid istället, när vi sen blev väckta så låg hon så nära mig hon bara kunde. Gullunge!
Nu kollar jag på gossip girl och ska snart göra mat. Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0