Fredag & Lördag

Igår var jag först på provträning till fredrika bremer, gick rätt så bra. Hade skit ont i foten men trots det så är jag ganska nöjd. Va hemma runt halv 4 och var helt död. Duschade och käkade middag. Runt kvart i 6 kom Fredrica. Vi kollade på tv, snackade massor, kollade runt på datan och tryckte i oss popcorn som sedan gjorde oss båda illamående.
 Tog sen tåget till Haninge och mötte upp Anna. Fredrica gick hem och jag & Anna gick mot bussen. Åkte till jordbro och blev hämtade av Hannas kompisar. Kom sen fram till en så kallad fest, där folk stod och dansade i vardagsrummet och resten (vårat sällskap) satt och spelade kort. Åkte sen till vega baren och avslutade kvällen hemma hos Malin.

Blev väckt 10 min innan vi skulle gå från Mullan imorse. Klädde på mig och så gick vi mot tåget. Hanna hade försvunnit under natten/morgonen utan att säga till(?). Hoppade av i trånkan medans Brallan fortsatte mot sitt work.
Är nu hemma och ska när som helst duscha. Mår fortfarande illa från dom där jävla popcornen! Ska senare till farsta med Fredrica och kolla runt lite. Ska sen hem och vakta min baby sister och runt 6 ska jag och Nicki (min lil' sis) hem till Sanna på födelsedagsmiddag! Får se vad som händer efter middagen.
Hörs senare, puss och kram


 
Last night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0