Äntligen träning

Nu ska jag försöka äta och sen byta om för träning. Har ju inte varit med på ett bra tag nu av alla möjliga anledningar. Men idag börjar the new me, eller iallafall ett försök till att bli en ny Erica. En Erica som kan gå på alla träningar men ändå hinna plugga och vara med kompisar. No more sitta hemma och vara ledsen över massa skit. Alla som får mig att känna mig dålig och får mig att må dåligt finns inte för mig längre. Tänker inte slösa mer energi på att må dåligt över folk som ändå inte bryr sig ett jävla piss. Så ni alla som gör att jag mår dåligt kan dra åt helvete, gräva ner er, få aids och dö eller nått.
Ni är ändå döda för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0