5 mars

Igår gick jag hem till Sanna, kollade på Grey's Anatomy. Känns lite som att serien gått lite över styr nu när Izzie blivit helt schizofren. Blev sen hämtad av mamma vid 10, somnade så fort jag la mig i sängen och släckte min lampa.

Försov mig imorse. Vilket verkligen inte var en bra start på dagen. Började första lektionen med so prov, ett prov som jag pluggat som en galning till i tre veckor nu och jag försover mig. Så typiskt. Som tur var så vaknade jag 20 min innan jag började, så det var bara att slänga på sig kläder och springa till skolan. Var där 5 min innan lektionen börjar när Madde kommer inrusandes och säger att det inte är något prov idag för att våran lärare är sjuk. Jippi. Hade jag vetat att hon var sjuk så hade jag kunnat duscha och sen valt ut kläder utan att stressa.
Slutade 10 i 2, fick sällskap av Madde på bussen hem. Linda kom till mig runt 4, kollade på film och snackade lite. Sen skulle hon röra sig hemåt då hon behövde plugga. Så irriterande att skolan tar över ens liv just nu.
Nu ska jag äta och sen kanske träffa Sanna


Hahahaha jag & Linda för ett bra tag sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0