3 Mars

Hemkunskaps provet gick hyfsat bra. Svarade på alla frågor utom 1 som handlade om leasing. Där blev det stopp, fick hjärnsläpp och fick verkligen inte fram vad det var. Lite irriterande men frågan gav ett poäng så det är inte så att världen går under. Har efter skolan inte gjort något alls as usual. Kollade på dom sista avsnitten av The Hills, längtar tills säsong 5 kommer ut.

Har absolut inga planer inför kvällen, orkar ingenting längre. Förut var jag alltid med vänner efter skolan, gick på alla fotbollsträningar men nu när det är sista terminen i 9an så gäller det verkligen att satsa. All min energi går åt plugg och ibland träningar. Inget annat, helt sjukt för om mitt gamla jag hade sätt mig själv idag så hade jag inte kännt igen mig.

Nu ska jag göra mat, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0