21/3

Igår;
Var hemma hos Sanna på födelsedagsmiddag. Nicole följde med då jag var barnvakt igår. Satt för den mesta delen i vardagsrummet med Sannas föräldrar medans dom andra satt inne i köket och taggade till med vin och öl. Fick skjuts av Sannas mamma lite efter 9 då resten av folket skulle in till stan och festa vidare.
Mamma och Jelle kom hem nästan samtidigt som jag och Nicki vilket var perfekt då jag var helt död efter att ha stressat hela dagen, sovit för lite och försökt att underhålla busungen. Satt mig och kollade på tv och sen så ringde jag Fredrica och kollade vad hon hade för sig. Hon var på lokal fest så mamma körde dit mig och kvällen slutade i kaos.
Orkar inte gå in på vad som hände, räcker med 4 ord; Låtsas pistol, järnrör, blod & en arg Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0