12 Mars

Skrev ingenting igår då jag kände att jag ändå inte hade något roligt att skriva om (vilket jag egentligen aldrig har). Slutade tio i 2 idag men stannade kvar till 5 och jobbade med matte. Hade aldrig orkat gå hem när vi var klara så min käre mor hämtade mig. Har inte gjort så mycket efter jag kom hem. Pratade med Malin i telefon i över  en timme, anledningen till varför jag inte somnade så fort jag kom hem. Imorgon är det nationella i engelska, så det gäller att gå och lägga sig i tid. Ska snart ta ett bubbelbad, rensa mina tankar och sånt.
Nu ska jag lägga in låtar på min ipod, pussss



<3

Kommentarer
Postat av: Malin

alltid lika vacker, eller vad säger du?

2009-03-12 @ 23:21:40
Postat av: Erica

Kunde inte sagt det bättre själv!

2009-03-15 @ 10:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0