Tisdag, 2 dagar kvar!

Igår var vi ju som sagt ensamma hemma (jag & Apollo). Låg och solade på balkongen, gick på långpromenader och sov. Det var nog det enda vi gjorde hela dagen. Hur skönt som helst, även fast jag blev rätt rastlös ett par hundra gånger. Gick sen och la mig vid 12 tiden.

Idag har jag inte gjort något alls. Sitter hemma hos Helén igen och slappar. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, men något lär det ju bli.
Nu är det bara två dagar kvar, sen bär det av mot strömstad! Har varit rätt otaggad till att åka om jag ska vara helt ärlig men nu när det väl börjar närma sig så känner man sig rätt taggad faktiskt :D
Nu ska jag gå ut och sola, man får ju passa på nu när solen skiner. Saknar D som bara den..
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0